سلاح مخفی برای خدمات طراحی وب سایت - قیمت طراحی سایت

Wiki Article

امکان عضویت و ورود برای کاربران امکان تغییر رمز کاربران توسط مدیریت امکان افزودن، حذف، ویرایش و مدیریت کاربران سایت امکان ورود به حساب‌ کاربران بدون نیاز به رمز ورود توسط ادمین (صرفا جهت رفع مشکل کاربرانی که نیاز دارند تغییراتی در حسابشان داده شود) امکان مدیریت بخش دیدگاه‌های سایت امکان پذیرفتن دیدگاه کاربران بر اساس تایید مدیریت امکان انتشار دیدگاه کاربران بدون نیاز به تایید مدیریت امکان حذف، ویرایش، پذیرش و عدم پذیرش دیدگاه ارسال شده کاربران امکان فیلتر کردن کلمات برای بخش دیدگاه‌ها (می‌توانید کلماتی را که تشخصی می‌دهید نباید در دیدگاه نمایش داده شود را در تنظیمات اضافه کنید و زمانیکه کاربری در دیدگاهش از آن کلمات استفاده کند دیگر نمایش داده نمی‌شود) امکان مسدود کردن بخش دیدگاه مقالات و محصولات امکان مسدود کردن بخش دیدگاه برای محصولات مورد دلخواه شما امکان دریافت ایمیل، نام از کاربران مهمان هنگان ارسال دیدگاه امکان محدود کردن بخش دیدگاه‌ها به عضو بودن کاربران (کاربرانی که مهمان باشند امکان ارسال دیدگاه را ندارند مگر اینکه عضو باشند و لاگین شده باشند) بخش عضویت/ورود و پنل کاربری

امکان درج فاکتور در حساب‌ کاربری کاربران و قابلیت پرینت فاکتور به تفکیک سفارش‌ها امکان تنظیم اینکه خریدار هنگام خرید مشخص کند فاکتور به همراه محصول برایش ارسال شود یا خیر امکان پرینت برچسب پستی توسط مدیریت برای الصاق فاکتور روی محصولات ارسالی (با این امکان مدیریت می‌تواند آدرس صورت‌حسابی که خریدار حین خرید پر کرده است را پرینت بگیرد و دیگر نیازی به نوشتن آدرس روی کاغذ نداشته باشد) امکان شخصی سازی فاکتور (مشخص شود روی فاکتور چه بخش‌هایی باشد و چه بخش‌های حذف شود) امکان صدور پیش فاکتور قبل از خرید کالا یا ثبت سفارش خدمات قابلیت ثبت بازخورد و امتیاز برای محصولات خریداری شده

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

وب سایت شما احتمالاً اولین چیزی است که مخاطبان شما هنگام جستجوی آنلاین محصولات یا خدمات شما می بینند. اگر آن ها در نگاه اول از ظاهر سایت خوششان نیاید، دیگر تلاشی برای خواندن محتوای شما یا خرید کردن نمی‌کنند.

سی فایو به عنوان بزرگترین سایت ساز ایران توسط سیستم قدرتمند خود، باهزینه‌های بسیار مقرون بصرفه، وب سایت شما را ظرف چند ثانیه راه‌اندازی می‌کند.

جهت مشاوره و راهنمایی در مورد پکیج های سایت ساز سی فایو با ما تماس بگیرید و یا از چت آنلاین گفتگو کنید.

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

در واقع با بهره گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

اگر به دنبال بهترین قیمت طراحی سایت وردپرسی در اصفهان هستید، بهتر است سری به سایت شرکت طراحی سایت آروند بزنید تا هم با نمونه کارهای قوی و حرفه‌ای و هم نحوه قیمت گذاری و هم نظرات مشتریان و میزان رضایت آنها آشنا شوید.

«ویترین رو به همهٔ دوستانم در صنف‌های مختلف پیشنهاد می‌کنم، چون در این مدت از حسن نیت‌شون واقعا احساس آرامش کردم.»

بدون آن، مشتریان تردید خواهند داشت که آیا کسب و کار شما اصلا وجود دارد یا خیر. از طرف دیگر، وب‌سایتی که کاملاً کاربردی است و طراحی قانع‌کننده‌ای دارد، بازدیدکنندگان را ترغیب می‌کند تا مدت بیشتری بمانند و بر رتبه شما در جستجو و هجوم ترافیک ارگانیک تأثیر می‌گذارد. بهبود رنکینگ سئو

خیر. دوره‌های پرداخت ویترین ۳ ماهه است و از زمانی که اولین پرداخت رو انجام می‌دید محاسبه می‌شه.

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند
آیا به من آموزش مدیریت ادامه و استفاده از سایت داده می‌شود ؟ بله، پس از تحویل وب سایت مشتری، از طریق ابزارهای آنلاین اقدام به آموزش مدیریت و بهره برداری از سایت رابه شما ارائه خواهیم داد.

رعایت کردن اصول سئو شرکت هایی که اعتبار زیادی دارند و به خوبی می توانند طراحی سایت را انجام دهند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی های خود رعایت می کنند، بر همین اساس شما برای اینکه بهترین شرکت طراحی سایت معتبررا پیدا کنید باید به این مورد هم دقت بسیاری داشته باشید. زمانی که اصول و قوانین سئو در سایت شما به خوبی و به درستی به کمک مشاوره سئو رعایت شده باشد، ادامه مطلب در جستجوی موتور گوگل به عنوان اولین نتیجه سرچ باز می شود و کاربران در ابتدا می توانند با آن سایت ها آشنا شوند.

قیمت‌های صفحه تعرفه ویترین به‌صورت ماهانه (بدون احتساب مالیات) نوشته شده و دوره‌های پرداخت، ۳ ماهه است که قبل سایت منبع از پایان اشتراکتون به شما اطلاع‌رسانی می‌شه.

امکان ارائه گزارشات هر پاپ‌آپ که جند مرتبه دیده شده یا روی دکمه‌های موجود روی پاپ‌آپ کلیک شده قابلیت اتصال پاپ‌آپ به سرویس‌های ارسال ایمیل انبوه مانند میل‌چیمپ، میلرلایت قابلیت پشتیبانی پیشرفته کاربران وب سایت

آیا من می‌تونم بصورت مرحله‌ای مبلغ پکیج قیمت طراحی سایت را پرداخت کنم ؟ بله. در صورت تمایل شما مشتری عزیز می‌توانید ۵۰ درصد مبلغ را در ابتدا پرداخت کنید و الباقی مبلغ را پس از رویت و تحویل وب سایت تسویه حساب نمائید.

۱- جذب مشتری و دریافت هزینه از طرق مختلف ۲- ارائه خدمات با کمترین کیفیت و درصد اشکال فنی بالا. البته لازم به ذکر است که شرکت‌های معتبر معمولا یک مدت زمان (مثلا ۷ روز) برای تصمیم‌گیری در اختیار مخاطب‌شان قرار می‌دهند تا شخص با اطمینان خاطر خرید کند.

اگر برای طراحی سایت کسب‌وکارتان نیازمندی ویژه‌ای دارید که در جزئیات بسته‌ها پیدا نکردید، می‌خواهید بعضی از خدماتی که در لیست قیمت طراحی سایت آمده را متناسب با کسب‌وکار خودتان تغییر دهید یا هر سؤال دیگری درباره تعرفه ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی دارید، می‌توانید با کارشناسان ویترین صحبت کنید.

سی فایو بر پایه وردپرس طراحی شده است؛ این به این معناست که سیستم مدیریتی سایت شما همان وردپرس است با این تفاوت که سی فایو تمامی مراحل بالا را به صورت خودکار برای شما انجام می‌دهد.

به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

هزینه هاست بسته به نوع و حجم آن متفاوت است. انواع هاست عبارتند از اشتراکی، اختصاصی، نیمه اختصاصی، ابری، هاست وردپرس و هاست ایران.

در صورت تمایل می توانیم برای مشتریان خاص پسند و بلندپرواز طراحی اختصاصی صفحات و بنرهای ویژه داشته باشیم. همچنین در صورتی که می‌خواهید در عبارت های مهمی که مشتریان‌تان سرچ می‌کنند بالاتر دیده شوید خدمات سئو در اختیار شما قرار می دهیم تا مشتریان شما را راحت‌تر پیدا کنند.

بدون آن، مشتریان تردید خواهند داشت که آیا کسب و کار شما اصلا وجود اینجا کلیک کنید دارد یا خیر. از طرف دیگر، وب‌سایتی که کاملاً کاربردی است و طراحی قانع‌کننده‌ای دارد، بازدیدکنندگان را ترغیب می‌کند تا مدت بیشتری بمانند و بر رتبه شما در جستجو و هجوم ترافیک ارگانیک تأثیر می‌گذارد. بهبود رنکینگ سئو

بنابراین، بر اساس این گزارش‌های تحلیلی، می‌توانند استراتژی‌های موثری ایجاد کنند و شما را یک قدم جلوتر از رقبای خود جلو ببرند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند صفحه رسمی دنبال کنید اطلاعات تماس

Report this wiki page